söndag 22 augusti 2010

Autograf

Stor sis och jag hittade Salem Al Fakirs album "Ignore this" signerat. Häftigt!
Skolan började i onsdags. Första dagen gjorde vi inte så mycket, för det var bara cermoni och information. Jag vet inte riktigt om jag har berättat det här i ett tidigare inlägg, för isåfall får ni höra det igen. Andra dagen, vilket var den första riktiga skoldagen hade vi bara två lektioner, sedan gick vi och minigolfade. Det känns verkligen som att jag har skrivit det här förut. Jag och mina kompisar spelade sisådär 13-14 banor (av 18), sedan gick vi och fickade. När vi hade proppat i oss halvt kakpaket var och skulle gå och spela igen kom vi på att vi inte orkade. Så vi fyllde i lite random siffror och gick tillbaks till banorna och sa att vi hade kört alla banor. När vi satt och fikade satt vi bakom caféet där man hyrde klubbor och banorna var på framsidan. I fredags hade vi en helt vanlig skoldag, förutom att vi hade två timmar klasstimme istället för musik. Som jag kanske har nämnt slutade vår senaste musiklärare efter ett år på skolan, så nu ska vi ha en sångpedagog i tre veckor. Yay. Igår åkte vi i familjen och tittade lite i affärer och idag har vi bara slappat. Skönt! Imorgon ska jag ut och springa igen... Phuh.

Inga kommentarer: