onsdag 27 april 2011

Hihihi

Har skaffat ett nytt bildredigeringsprogram på datorn som jag sitter och leker med. Det är superkul, och faktiskt ganska enkelt också! Jag vet inte än om det kommer att synas men jag uppladdar det här fotot genom programet, alldeles nyredigerat och fint! Uppladdar, vilken jäkla formulering va? Jaja. Imorrn ska jag ta plojfoto och hela klassen ska vara utklädda till bönder och praktikarbetare. Precis som på Bauckhof i Tyskland som jag tror att jag har nämnt tidigare. Hoppas det. Läst senaste (och för hoppningsvis inte sista) boken om Artemis Fowl av Eoin Colfer. Helt otroligt, sjukt, insane, awesome bra! Som resten av serien på 7 böcker alltså. Ligger efter med nästan alla ämnen i skolan och alla läxor som hör därtill, men får försöka jobba lite hårdare nu och inte sitta här och leka... Tro det eller ej, men sista terminen i nian är ingen bra tid att bli skoltrött på, och jag har gett upp ganska rejält. Kom in på ett av de gymnasium som jag ville komma in på iallafall, de andra beskeden får jag per brev. Postat in två sommarjobbsansökningar så nu är det bara att hålla tummarna. Vilket fint liv jag har. Bara jobb och skola som jag egentligen har gett upp. Men, men. Livet fortsätter likväl så det är bara att vinka och se glad ut under resten av resan.

Posted by Picasa

Inga kommentarer: