torsdag 9 februari 2012

Impulsskrivning

Wiie, fick en impuls där att skriva av mig lite grann. Det är härligt att skriva tycker jag. Man blir liksom fri och eftersom ingen läser min blogg kan jag skriva vad jag vill! Jippie! Nej, men för att göra en lång inledning kort, så ska jag berätta lite om mitt liv. Som jag uppenbarligen inte har eftersom jag sitter och skriver det här..


Iallafall. I förra veckan hade vi konsert med skolan. Inte hela skolan dårå eftersom jag går på gymnasiet nu med musikinriktning, så det var musikarna som hade konsert. Det var väldigt roligt, och även om det var någon stor publik så var det ganska mäktigt! Ärligt talat så tror jag att det är det enda som har hänt på sistonde och som är värt att berätta om... Ja, jo, det är nog det enda. Vilket betydelse fullt liv jag har! Eller inte.. Jaja, så är det ibland.

Inga kommentarer: