söndag 24 juli 2011

"Er crackpipa i humlegården"

Såg NileCity 105,6 häromdan och jag kan bara säga att det var en av de konstigaste filmerna/tvserierna jag någonsin har sett. Jag fattade nog knappt hälften och storsis var väldigt bekymrad över att brandmännen satt utan tröja hela tiden. Ska börja jobba på måndag på det nya troligtvis roliga jobbet som biljettrivare och bullförsäljare. Det blir nog bra! Försökte bjuda över alla gamla klasskompisar i nästa vecka, men bara en har svarat att hon kan. Lite tråkigt, men då har jag försökt iallafall (to quote daddyo). Är lite förälskad i Owl City just nu. När jag lyssnar på musik så är det bara hans låtar som dyker upp i spellistan. Hihi. Vi ska flytta ganska snart till en större lägenhet så jag kommer att få ett eget rum! Wihihi! Kan knappt vänta. Jag har redan packat klart alla grejor, bara kläderna kvar, och nu börjar jag bli lite otålig i detta trånga utrymme som vi så länge kallat hem. Lite överdrivet kanske, men... Lillsis och jag gick i affärer med inredningsprytlar idag, så jag gick runt och pilla på det mesta och funderade på hur jag ville inreda mitt rum. Sommarjobbs pengarna kommer anatagligen att gå till sånt istället för ett keyboard eller en minigris. Det är så himla tråkigt tycker jag att man jämt behöver köpa det man behöver innan man kan köpa det man vill ha. Och sen när man väl har pengar för att köpa något roligt, nej då måste man köpa nya strumpor el. dyl. Inte kul. Nu har jag fått tandställning i överkäken också, så nu har räls längs hela nederkäken, plast i gommen och två korta rälsbitar i överkäken. Jippie. Eeeller inte. Det är lite gott-o-blandat idag men jag har inte den underbara förmågan att skriva suuuper lågnt om bara en grej, så därför blir det lite korta noteringar här och där. Dessutom orkar jag inte riktigt sitta och komma på bra avslut och bra början. Då blir det såhär, en mening om en grej och sen nästa mening om något annat. :) That´s me!

Inga kommentarer: