fredag 24 september 2010

Sjoflöjt

Just nu har vi ekologiperiod i skolan. Sjuuuuuuukt jobbigt. Vi får tre nya ämnen varje dag i tre veckor och ingen tid att jobba med periodhäftet på morgonperioderna. Det vart väldigt mycket perioder där... På HK´n gör jag skor. Några målar. Det är ganska kul faktiskt. Men jag är så himla långsam i allt jag gör så vi får väl se om jag hinner klart. På något sätt ska det väl gå! Mamma skällde på mig idag också. Men det är bra. Jag tror jag behöver det. Efteråt så peppade hon upp mig igen. Jag älskar min mamma! Och så fick jag tillbaka min recension på 'En midsommarnatts dröm', teatern vi såg för ett tag sen. Min svenska lärare sa "Du skriver så vackert. Det är som att lyssna på musik när man läser dina texter." Det är så coolt. :D Jag sitter nu och lyssnar på musik och försöker förstå hur det känns när någon annan läser mina texter. För jag känner ju inget speciellt så. Men om det känns så här så... Det är underbart! Jag kan lägga upp recensionen så får ni testa. Om ni vill alltså. Fast det är väl knappt någon som läser min blogg så jag kommer nog göra det iallafall.

Inga kommentarer: