måndag 6 september 2010

Ins deine gesicht!

Whoopsie doopsie. Nu har jag inte skrivit på ett tag, men det kan inte hjälpas. Var sjuk för någon dag sen och såklart när sångpedagogen också var sjuk vilket gjorde att jag missade en massa HK-tid. Jaja. På min skola så får alla nio-års elever åka på jordbrukspraktik i Järna, men det här året var det fullt. Så istället ska vi få åka till...wait for it...wait for it...NORRA TYSKLAND!!! :D Yes! Score!! Om det inte är allt för många föräldrar som är anti. Hoppas inte, för det skulle vara så coolt att få åka utomlands! Utanför Norden liksom. Haaaaah. Jag är superglad. Igår var jag, pappsen, storsis och lillsis och plockade svamp med pappas jobbar kompis och hennes dotter. Väldigt vad många och det blev... Vi hittade fem liter svamp, men sen när vi hade stekt allt var det knappt en liter kvar. :/ Det var lite tråkigt. Vi hittade ben också när vi var där ute i skogen, typ älgben. Jaa... Det var väl allt tror jag.. Juste. Matteprov på fredag :S. Iiiiiih. Läskigt, men som pappa sa så är det bara för att se om läraren har lärt ut rätt. Och idag så demostrerade jag en knappnål inför klassen och det gick väldigt bra faktiskt. Jag var über nervös men det gick. Efter varje demostration fick man ge positiv och negativ kritik till den som demostrerat, och medans alla andra fick 3-4 saker de kunde göra bättre tills nästa gång fick jag bara en! Haha! Ins deine gesicht, klassen! Ne, ja sköbbö. :) Men där var det nog faktiskt allt för den här gången.

Inga kommentarer: