söndag 20 juni 2010

Dag 3-5

De två senaste dagarna har varit som alla andra dagar inklusive idag. Jag vaknade, gick ut me katterna och vattnade blommor. Efter det skulle katterna ha mat också och så gick jag och hämtade posten. Sen var det bara och slappa och gå ut me katterna ibland. Den här dagen har varit precis likadan. Igår tittade vi på det kungliga bröllopet. Om jag får säga det själv så tyccker jag nog att gå från vanlig människa till prins på någon minut är ganska bra gjort. Även om det tog 8år att nå dit. Tårrrrrrrrrrrrrrta! Jeppelidoodeli. Pappsen kom i fredags och stora syster kom samma dag som lillsyrran. Vilken dag det nu var... Jag tror både pappa och stora syster ska åka idag vilket betyder att jag måste rensa kattlådan. :S BLÄ! Men, men. Jag får ju pengar för det. Ja, något mer har väl knappast hänt.

Inga kommentarer: