onsdag 21 oktober 2009

Jippi!!!

Whoohoo!!! Vet ni vad?! I fredags köpte jag Mikas nya album "The boy who knew to much", och igår köpte jag och sis Coldplays albun "X&Y"!! Wiiiiiiiii! Nej inte spelet Wii, ropet Wiiiiiii.
Om ni inte sett hans video till "We are golden" så kommer länken här:
Det gick inte att bädda in, tyvärr! Jaja! Den här videon är illafall helt undebart crazy!!!

http://www.youtube.com/watch?v=2WknXCcVThI

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag, men jag har inget attt skriva om, om ni såklart inte vill sitta och läsa om en tonårings liv och hennes flummiga kompisar såklart.... Så här ser vanligtvis min dag ut: Telefonen ringer och jag tänker "ORKA", men går upp ändå. Äter frukost, sedan klär jag på mig i mörkret. Får ju inte tända för sis förstår ni... Åker buss/cyklar till skolan. Lektioner... Flummar runt på rasterna... Åker hem, äter något och gör sedan alla läxor på typ en timme för att sedan inte ha något att göra tills jag går och lägger mig. :) Kul va!! Nej juste! Ha!

Inga kommentarer: