måndag 3 januari 2011

Hello everybody!

I´m back for a new year of revealing my life to you people.
Jag vet. Kanske inte snyggaste frasen och den är säkert helt fel formulerad, men vad jag vill säga är att nu startar vi detta bloggår på den tredje dagen av 2011. Whoho! Eh, ja... Bered er på fängslande inlägg om hur jag äntligen klarade av något på gympan, deprimerande texter om framtiden och meningar om dagen i skolan som får er att gråta av skratt. Och där har ni året! Jag är nog lite knepig just nu eftersom jag är förkyld, nyss tog en uppiggande dusch och har inte satt min fot utanför lägenheten sen den 30december, förra året. De senaste två, tre dagarna har jag bara legat i soffan och tittad på tv-serier från (oftast) klockan 12 mitt på dan till klockan 6, 7 på kvällen. Jag mår inte så bra av det. Jag är en sån där som hellst inte går upp senare än klockan åtta på morgonen, ända så var idag den tidigaste dan jag gått upp på hela lovet, och jag gick upp klockan 10. Jag blir även lite deprimerad av att sitta inne 4 dagar, så här när jag tänker på det. Ändå så går jag inte ut. Mitt sätt att leva tynger ner mig, ändå så kan jag inte ändra på det. *SUCK* Japp. Äkta 'secret life of a swedish teenager'. Jag är för vuxen i tanken. Medans alla andra tonåringar går runt och funderar hur dom ska klara av den där banan på det nya spelet dom köpte förra veckan går jag runt och funderar över vad jag ska jobba med, om jag kommer att klara av att jobba och om pengarna kommer räcka till pensionen. Där har ni mig!

Inga kommentarer: