torsdag 15 april 2010

Pinnglass

Usch. Tandläkaren idag. ._. Men jag slapp gå till skolan iallafall, och det är ju skönt! Jag tror jag kan alla mina repliker nu. Nu behöver jag bara träna på någon gitarr grej till Ofelias sång. Det kommer nog inte bli så bra men vi får väl se. Jag menar, jag hade skrivit en lista över saker som absolut aldrig skulle kunna hända. En sak var att få någon som att gilla mig som kompis. För nåt år sen ville alla i klassen va med mig, kändes det som. Så ingenting är omöjligt! Haha, tänk om jag också skulle bli en berömd bloggare. Det skulle ju vara... Eh, jag vet inte. Åt glass igår igen. Pinnglass. Myms! Aaaah. Värmen är något underbart. Ska hem till mamma idag och ska upp och kolla om snön har smält i skogen. Det skulle vara helt otroligt fantastiskt. :D

Inga kommentarer: