måndag 8 mars 2010

3-veckors fest!

Tjen mors alla gamla och unga därute!
Har ni sett han Neo från melodifestivalen? Jag kommer inte ihåg vad låten heter. Både min kompis och, vad ska man säga, folket säger att det är Sveriges version av Mika bara för att han sjöng ljust på refrängen och hade lockigt hår. Men om det är Sveriges version av Mika då är vi
väldigt dåliga på att härma kan jag bara säga. Mika har mycket mera variation mellan mörkt och ljust. Och han står inte bara och snurrar en pinne i sina framföranden. Wihoo! Från idag och tre veckor framåt händer det nåt roligt varje vecka! Imorrn-Säfsen=Jätte stort jippie!!! Nästa vecka-Mika konsert=Mega stort toksvängigt jippie!!! 21-kompis fyller=Jippie! 25-Monki kommer till Örebro=Fatta vad coolt!! Monki är typ den coolaste klädaffär som finns! Förut fanns den bara i Stockholm och Göteborg, men nu kommer den till Örebro! Woohoo! :D Och Mika konsert är helt obeskrivligt! Jag vet att jag tjatar, men det är ju Mika!! Wow.

Inga kommentarer: