torsdag 18 februari 2010

Korv ansikte

Idag när jag skulle äta korv och makaroner lyckades jag lägga maten så att man bara kunde tillsätta två ketchup klickar så blev det ett ansikte-KORV ANSIKTE :D Hehe! Han vart jätte gullig så jag döpte honom till Korvis. Ja, jag har lite tråkigt när jag sitter här hemma och skriver om min mat på en blogg ingen läser. Men har man tråkigt så har man! Här kommer Korvis:Haha! Visst är han söt?
Vet ni? Jag ska på Mika konsert! Aaaaaaah! Helt otroligt. Jag menar att få se honom på riktigt, är helt otroligt! Wow. I helgen försökte jag mig på att scrappa efter typ, hur länge som helst.Fick låna, eller rättare sagt ta, material från min älskade och bästaste mamma! :D Wow. Ska försöka få in bilder på de någon gång, på kortet alltså för det var det det blev. Wow. Förlåt, fick bara lust att säga Wow. hela tiden. :D Hehe!

Inga kommentarer: