torsdag 25 juni 2009

Körsbär, ute duschar och städade rum.

Happ, happ. Idag har man städat rummet då. Fick städa upp mer efter mina syskon än mig själv... Min bästis ska ju komma i helgen och jag är så glad!! Var alldeles pirrig i morse när jag vakna så jag fick knappt i mig nån frukost. :S Haha! Men det är en säng kvar att bädda men den får lillsyrran bädda själv, och om hon har tur så känner jag för att vara snäll och hjälpa henne. Min stora syster är ju på kyrkläger så hennes säng var ju jag tvungen att bädda... Så hhär blev det:Hann ju inte blogga om igår igår så jag tänkte berätta om det idag. När mamma hade vart och handlat så fick jag en liten överraskning när jag satt och åt glass ute. Det var jätte smaskigt, det var sån här barnsligt god (det stod så på förppackningen) vanilj glass. Och sen helt plötsligt så ploppar det ner ett körsbär i skålen och tittar man upp ser sin underbara lilla mamma stå där och le mot en. Man kan ju inte göra annat än att le tillbaka! :DOch sen fick vi våfflor till kvällsmat! YUM! Och under dan hade barnen sprungit runt i ute duschen och hoppat på grässmattan så att det vart stora lerpölar. Här spionera jag lite på dom..

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag blir ju alldeles tårögd, kram på dig skruttungen min.
Din lilla mamma