fredag 5 december 2008

Hej igen!

Kände att det kanske var dags att lägga ut ett inlägg igen. Det var ju ett tag sen... Fast jag har igentligen inget att skriva om.. Var på julfest på bågskyttet igår, och såklart var jag med på film! Varje år (så länge jag vart med i klubben) så gör en kille i klubben en film av filmat material från olika tävlingar, och då hade dom såklart filmat mig, fast bara lite som tur var. Vi körde också lite lekar, tittade på bilder som en tagit (älskar dom bilderna) och åt lite smörgås. Det var väl typ allt som hänt tror jag... Jag kom på häromdan att det är ganska kul att gå i skolan iallafall, det kanske är för att jag har så sjukt snälla kompisar. Det var aldrig kul att gå till skolan i den jag gick i förut, vart typ deprimerad varje morgon..typ...Älskar mina kompisar över allt annat (förutom familjen såklart)!!

Inga kommentarer: