onsdag 12 november 2008

Trötthet...

Var extremt jätte trött igår! Så trött som jag var igår brukar jag inte bli förrns typ vid elva på kvällen, men nu blev jag det efter lunch! Jätte konstigt. Jag var nära på att bryta ihop hela tiden...
Idag var jag lite piggare. Kanske för att jag hade med mig kiwisar...Kiwisar, det låter så gulligt! Jätte gulligt! (thihi, jag är FLUM!)
Det känns inte riktigt som jag vet vad jag pratar om...Gör jag nånsin det? Jaja, jag är ju lite kons.... annorlunda.
Idag har det inte hänt så jätte mycket. Tror jag, jag vet inte..Jag minns inte. Happ happ......Vad ska skriva om nu då?... Hade utvecklings samtal idag. Är tydligen bra på allt i skolan, hade jag ju aldrig trott. Det ända som jag kunde göra var att ta lite mer plats i jumpa salen. Hur gör man det då? Och sen räcka upp handen mer. Men det är så obehagligt, varför vet jag inte..Alla lärare klagar på det!
Happ...............................Jag använder ganska mycketpukter när jag skriver här.....Jag kanske borde färga alla punkter i olikafärger!...Eller kanske inte, nej.

Inga kommentarer: