fredag 21 mars 2008

Var bara tvungen att...

...lägga ut lite bilder på blommor som jag hittade på google innan jag åker hem från farmor och farfar.


...rosor är röda violer är blå...dom här bilderna är fina men tyvär lite små...


...ja gud var man är fantasilös...och ändå kunnat gjort 3 inlägg på pausen mellan lunch och kaffet (jag dricker inte kaffe, påskmiddag)...jag kan värkligen skriva om ingenting...




Alltså...varför försöker alla tonåringar vara coola?? Dom är ju jätte töntiga!! Ja,ja jag vet, jag är också tonåring, fast jag försöker inte vara cool, jag är redan cool på mitt eget sätt. Hur kom jag inn på det här ämnet?? Jag är verkligen otrolig...


Jag fantiserar väldigt mycket...Det är kul tycker jag...Jag brukar fantisera om allt möljigt från att vara med i en film till att försöka föreställa mig hur en konversation ser ut ch vad jag säger.Jag kan praktiskt börja fantisera när som helst..jag tycker alla skulle kunna ha den underbara förmågan...Nu kom jag in påett sånt där onödigt ämne igen...




1 kommentar:

BananaFrog^^ sa...

Vad många fina kort på blommor du har hittat!!